4 tygodnie laby? A nie poczekaj – masakry
22 października 2017
MKON wszędzie, wszędzie MKON
31 października 2017
Pokaż wszystkie

W zeszłym tygodniu dostałem całą masę pytań. Postanowiłem zrobić LIVE na FB. Wiem, ze nie wszyscy mają „gotowość” do korzystania z tego potralu więc wrzucam zarówno pytania jak i filmik, który pozostał po tym „wydarzeniu”. Miłego oglądania

  1. Co dalej?
  2. Jak radzisz sobie z przesunięciami jednostek treningowy, które wynikać mogą z obowiązków rodzinnych lub pracy? Sam na czuja, na zasadzie musi się zgadzać suma obciążeń w cyklu? Czy jednak masz jakiś sposób? 😎ale poważnie zajechałem 🙆‍♂️🙈😜 ale strasznie jestem ciekawy odpowiedzi
  3. Czy planujesz z Training Peaks? Jeżeli tak to czy uwzględniasz TSB przy ew. przesuwaniu treningu? A dokładnie chodzi o to czy np. przesuwając na jutro zmieniasz jego objętość lub intensywność?
  4. Pytanie numer 1 PB na 400, 800 i 1000m pytanie numer 2 czy odczuwasz spadek prędkości biegowej pytaniu numer 3 jak często w okresie jesienno/zimowym robisz ćwiczenia siłowe
  5. Co robisz podczas roztrenowania?
  6. Jak czesto kalibrujesz testy FTP do określania zakresów treningowych ?
  7. Skąd motywacja?
  8. Jak wyglądały Twoje treningi gdy miałeś małe dzieci? Jakie Twoim zdaniem jest dobowe minimum snu / regeneracji żeby trenowanie miało sens? Chodzi mi o średnią z dłuższego czasu a nie jednonocny wyskok na balety po którym można zrobić trening;)
  9. Jak przekonales zone, do tego aby Cie wspierala w dazeniu do celu?
  10. Wymień trzy rzeczy które motywują Cię najbardziej 
  11. Dlaczego złamanie 2:30 W maratonie jest dla Ciebie tak ważne? 
    • której kładziesz się spać i o której wstajesz i na ile jest to regularne?
  12. ile godzin trenujesz?
  13. Co do łamania 2:30 w maratonie: jak trening do maratonu pogodzić z treningiem do triatlonu? Czy skupisz się tylko na bieganiu czy będziesz nadal trenował 3 dyscypliny?
  14. Trening dla zawodników 40 i 45+. Czy widzisz zysk z ćwiczeń siłowych,obwodów z ciężarami ( jakie obciażenie?) ?Oprócz snu co byś wskazał na najwżniejszy czynnik regeneracji gdyż jak pewnie sam zauważyłeś nie trening a regeneracja jest największym wyzwaniem.
  15. Trening głowy – jak przygotować do mocnych startów typu IM lub maraton, skoro często się mówi o wygrywaniu głowa?
  16. W jaki sposób podtrzymujesz motywację do treningu długoterminowo, bo zrobić 10-15h treningu w jednym tyg to nie problem ale jak takie obciążenie utrzymać przez kilka miesięcy – oto jest pytanie
  17. Tri to sport indywidualny ale na wynik pracuje zespół (szeroko pojęty – trening, wsparcie, odnowa, rege), jak wygląda Twój zespół, kto jaką funkcję w nim pełni i dlaczego ta osoba jest dla Ciebie istotna w końcowym sukcesie?
  18. Czy ktoś przygotowuje Ci dietę w połączeniu z obciążeniami treningowymi? Jak często korzystasz z fizjoterapeuty regeneracyjne lub profilaktycznie?
  19. Pytanie proste. Jakie to uczucie być na podium IM w Konie? :)Czy idzie to porównać do np Twojego pierwszego zwycięstwa w Borównie?
  20. Jak dużą różnicę widzisz w jeździe na trenażerze w oparciu tylko o tętno, a z pomiarem mocy?
  21. Czy po zdobyciu tytułu Mistrza Świata odezwali się do Ciebie jacyś sponsorzy? I jeszcze jak wyglądało finansowanie przygotowań do tych zawodów z punktu widzenia finansowego, jaki procent kasy musiałeś wyłożyć z własnej kieszeni, a na jakie procentowo wsparcie mogłeś liczyć od sponsorów (nie interesują mnie wartości złotówkowe, tylko procenty)
  22. zwracasz uwage na to co jesz aby były to rzeczy pełnowartościowe 
  23. Czy sztab juz rozkminil czemu na IM miales skurcze akurat w dwuglowych? Planujesz jakies wzmocnienie tych partii w kontekscie planow na mararon 2018?
  24. Czy masz ulubionych przeciwników, z którymi lubisz walczyć lub którym szczególnie lubisz skopać tyłek na zawodach? – odpowiedziałem na FB

 

O oto link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=RHSJvkHEuok

 

 

 

 

2 Komentarze

  1. Jula napisał(a):

    Super, dzięki za przerzucenie na YT – w końcu „nadrobiłam” LIVE; twoje słowa robią klick w mojej głowie i znowu jestem mądrzejsza. Reasumując: NIEMANIEMOGE